Бакалавърски програми
"Китаистика"
- Базов учебен план (от прием 2017/2018 г.)
- Випусков учебен план – прием 2017/2018 г.
- Випусков учебен план – прием 2018/2019 г.
- Базов учебен план (от прием 2019/2020 г.)
- Випусков учебен план – прием 2019/2020 г.
- Випусков учебен план – прием 2020/2021 г.
- Базов учебен план (от прием 2021/2022 г.)
- Випусков учебен план – прием 2021/2022 г.
- Базов учебен план (от прием 2022/2023 г.)
- Випусков учебен план – прием 2022/2023 г.
- Випусков учебен план – прием 2023/2024 г.
- Випусков учебен план – прием 2024/2025 г.
- Випусков учебен план – прием 2025/2026 г.
_______________________________________________________________________________
Магистърски програми
"Междукултурна комуникация и превод с китайски и български език" - 2 семестъра
- Базов учебен план (от прием 2019/2020 г.)
- Випусков учебен план – прием 2019/2020 г.
- Випусков учебен план – прием 2020/2021 г.
"Междукултурна комуникация и превод с китайски и български език" - 4 семестъра
- Базов учебен план (от прием 2019/2020 г.)
- Випусков учебен план – прием 2019/2020 г.
- Випусков учебен план – прием 2020/2021 г.
"Будизъм: езици, литератури и култури"
- Базов учебен план (от прием 2021/2022 г.)
- Випусков учебен план – прием 2021/2022 г.
"Методика на чуждоезиковото обучение в междукултурна среда" - летен прием
- Базов учебен план (от прием 2020/2021 г.)
- Випусков учебен план – прием 2020/2021 г.
- Базов учебен план (от прием 2021/2022 г.)
- Випусков учебен план – прием 2021/2022 г.
- Базов учебен план (от прием 2022/2023 г.)
- Випусков учебен план – прием 2022/2023 г.
"Методика на чуждоезиковото обучение в междукултурна среда"
- Базов учебен план (от прием 2020/2021 г.)
- Випусков учебен план – прием 2020/2021 г.
- Базов учебен план (от прием 2021/2022 г.)
- Випусков учебен план – прием 2021/2022 г.
- Базов учебен план (от прием 2022/2023 г.)
- Випусков учебен план – прием 2022/2023 г.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________