ESG Help Desk e проект на Стопанския факултет и УниКредит Банк България, с цел развитие на ESG темата и подкрепа в това публичният сектор, бизнеса, общността и всички заинтересовани страни да получат достъп до актуална информация. ESG Help Desk представлява „one stop shop” платформа, съдържаща информация, достъп до инструменти, експертиза, съвети и възможност за по-задълбочено опознаване на ESG темата. Отчитането на ESG аспектите на дейностите на компаниите е показателно за стремежа им към устойчиво развитие, като същевременно показва ангажираност към социално отговорно поведение.
Голям брой компании са в процес на трансформация и адаптиране на нови процеси за подобряване на устойчиви бизнес практики. За да улесним компаниите, събрахме цялата информация свързана с ESG и устойчивото развитие на едно място.
Какво ще получите:
- Актуална информация свързана с ЕSG аспектите;
- Споделяне на добри практики;
- Развитие на умения и капацитет;
- Свързване с експерти работещи в сферата.
Информацията е събрана в различни раздели, които са достъпни чрез сайта на Стопанския факултет.
Основни акценти са:
1. Представяне ESG Help Desk
2. ESG
- История
- Екологичен стълб – Зелена сделка, Кръгова икономика
- Социален стълб – Права на човека, трудови правоотношения, общност
- Управленски – Whistleblowing директива, Антикорупционна политика
3. Tермини
4. ESG Екосистема в България
- Публични институции
- Академични институции
- Консултантска дейност
- Правни кантори
- Обучения
- Неправителствени организации
- Международни организации
5. Регулаторна рамка
- Българско законодателство
- ЕС директиви
- Международни стандарти за отчитане
- Платформи
6. Икономически сектори
7. Други ресурси
8. Новини
Освен достъп до информация, ESG Help Desk предлага и консултации по предварителна уговорка свързани с ESG темите, които ще се провеждат в сряда от 14-16 ч. Координаторът или един от нашите експерти ще е наличен, за да отговори вашите въпроси.
Ключови думи (BG): Устойчиво развитие, Устойчиви финанси, ESG, Корпоративна устойчивост, Преход към зелена и социална икономика, Отговорна компания, МСП, Корпоративна социална отговорност, Отговорно бизнес поведение, Бизнес и човешки права.
____________________
Disclaimer:
Стопанският факултет поддържа информацията за ESG Help Desk, като цели да подобри достъпа на компаниите и общността до информация за ESG темите. Целта ни е да поддържаме тази информация навременна и точна. Предоставената информация е от общ характер и не представлява правен или финансов съвет. Голяма част от ресурсите реферират към ключови европейски сайтове, за които ние не носим отговорност. Съдържанието включва основни акценти, но не е изчерпателен източник на информация.
Медийните публикации, качени в ESG Media Corner, са разработени в сътрудничество с медийните партньори на ESG Help Desk – ESGnews.bg.
Анкета за обратна връзка: