21.10.2024
На 20-ти октомври беше открито обучението на магистърска програма „Дигитален маркетинг“, която се провежда в дистанционна форма в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. В събитието, което се проведе онлайн, взеха участие 57 новозаписани студенти и преподавателите в програмата.
Встъпително слово направи директорът на програмата – проф. д.ик.н. Невяна Кръстева. Бяха представени: графикът на синхронните лекции, семинари и работни срещи; видовете платформи и провеждане на занятията; важни срокове – избиране на избираеми, задължителноизбираеми и факултативни дисциплини.
Студентите се запознаха с преподавателите и административния персонал. Бяха представени подходи за успешно учене (модул „Въведение в студентството“). Обсъдиха се ефективни стратегии за дистанционно обучение, съвети за управление на времето, участие в дискусии и работа по задачи. Беше направен преглед на ресурсите, налични за студентите като учебни материали, библиотека и платформи за допълнителна помощ.
Особено внимание беше отделено на основните системи, които студентите ще използват: SUSI (за академична информация и резултати), Moodle/E-Learn (за учебни материали и задания), Microsoft Teams/Outlook (за комуникация и провеждане на срещи).