Уважаеми колеги,
Факултетът по журналистика и масова комуникация пусна нов сайт с по-удобен, модерен и достъпен дизайн. След 1 ноември 2021 г. ще намирате на него най-актуалната информация за всички учебни, научноизследователски, културни и други аспекти от живота на факултета. Очакваме вашите отзиви и препоръки за по-нататъшното му усъвършенстване.
Актуална информация на:
Нов сайт на ФЖМК
ИСТОРИЯ И ТЕОРИЯ НА ЖУРНАЛИСТИКАТА
Доц. д-р Светлозар Кирилов ръководител на катедра |
Социология Преходът и медиите Мултикултурализъм, малцинства и медии |
Доц. д-р Бисер Златанов |
Медиен маркетинг Медиен мениджмънт Основи на икономическата теория |
Доц. д-р Мария Попова |
Теория на журналистиката и медиите Изкуство и медии Теория на медиите |
Доц. д-р Ралица Ковачева |
Световната политика в медиите Теории за международните отношения Балканите в съвременните международни отношения ТВ журналистика Учебно студио – 2 (ТВ) |
Доц. д-р Ясен Бориславов |
История на българската журналистика |
Гл. ас. д-р Екатерина Титова Станковски |
Кино и медии Култура и медии Бизнес комуникация Визуална култура в онлайн пространството |
Проф. д-р Луливера Кръстева гост-преподавател |
Съвременна българска журналистика Медиите и държавните институции Социални конфликти Медийни аспекти и социални конфликти |
ПРЕСЖУРНАЛИСТИКА И КНИГОИЗДАВАНЕ
Проф. д-р Ефрем Ефремов ръководител на катедра |
Теория и практика на редактирането Типология на списанието Спортна журналистика |
Проф. д.н. Андреана Ефтимова |
Медиен език и стилове на писане Езикови норми и кодификация Стилистика Невербална комуникация в обществото |
Проф. д-р Веселина Вълканова |
Графичен дизайн Комуникационен дизайн |
Проф. д-р Грета Дерменджиева |
Компютърно опосредствана комуникация Онлайн журналистика Издателски системи Редакционно-издателски системи |
Проф. д-р Тотка Монова |
Журналистически жанрове Теория и типология на текста Рефлексивна журналистика (нови техники за писане) |
Доц. Георги Лозанов |
Теория на културата Пресфотография – 1 Теория и практика на фотоизображението |
Гл. ас. д-р Антоан Божинов |
Пресфотография – 2 (практикум) Теория и практика на фотоизображението (упр.) Медии и ВО (фото) |
Гл. ас. д-р Георги Александров |
Икономика на книгоиздаването Учебно издателство - майсторски клас – 1 Учебно издателство – майсторски клас – 2 |
Гл. ас. д-р Димитър Найденов |
Пресжурналистика |
Гл. ас. д-р Лора Симеонова |
Онлайн журналистика (упр.) Пресжурналистика Учебна редакция - майсторски клас – 3 |
Гл. ас. д-р Мая Стоянова |
Графичен дизайн (упр.) Комуникационен дизайн (упр.) Оформление и техническо редактиране на книгата |
Гл. ас. д-р Юлия Йорданова |
Социология на книгата Електронни книги Детско книгоиздаване |
РАДИО И ТЕЛЕВИЗИЯ
Доц. д-р Орлин Спасов ръководител на катедра |
Медийни и комуникационни изследвания Интернет култура |
Проф. д.н. Венцеслав Димов |
Музика в електронните медии Музика в електронните медии (ТВ) Управление на музикалната индустрия в онлайн среда |
Доц. д.н. Вяра Ангелова |
Радиокомуникация Радиосистеми Журналистическа етика Звукова среда |
Доц. д-р Жана Попова |
Медиен анализ Телевизионна култура и комуникация Художествени жанрове в телевизията |
Гл. ас. д-р Николай Колев |
Учебно студио – 2 (ТВ) Учебно студио – 3 (ТВ) Експериментално студио Писане и създаване на съдържание в дигиталните комуникации (практикум) Дифузия на медийното съдържание |
Гл. ас. д-р Петър Айолов |
Телевизионен монтаж Сценарно майсторство Учебно студио – 3 (ТВ) Експериментално студио |
КОМУНИКАЦИЯ, ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА И РЕКЛАМА
Проф. дфн Христо Кафтанджиев |
основи на рекламата, интегрирани маркетингови комуникации, семиотика на комуникацията |
Проф. д-р Николай Михайлов |
социология на публичната комуникация, съвременни социални теории, етика и комуникация |
Доц. д-р Дияна Петкова |
народопсихология, психология на комуникацията |
Доц. д-р Мила Серафимова |
теория и история на ВО, писане за ВО, стратегии и тактики на ВО, комуникация по време на криза |
Доц. д-р Поля Иванова |
история на телевизията, поведение пред камера, комуникативни умения (телевизия) |
Гл. ас. д-р Мирослава Ценкова |
корпоративна онлайн репутация, комуникативни аспекти на стимулиране на продажбите, креативни практики |
Гл. ас. д-р Никола Вангелов |
рекламна кампания в медиите, интегрирани маркетингови комуникации (упр.), основи на рекламата (упр.), семиотика на комуникацията (упр.) |
Гл. ас. д-р Стилия-Фелиси Паунова |
теория на масовата комуникация, социална теория на масовата комуникация |
КОМУНИКАЦИЯ И АУДИОВИЗУАЛНА ПРОДУКЦИЯ
Проф. д-р Теодора Петрова |
ТВ програмиране и ТВ среда, стратегически комуникации и управление на съдържанието, контент маркетинг |
Доц. д-р Милена Цветкова |
съвременно световно книгоиздаване, теория на четенето, книгата като медия,управление на информационните ресурси, стратегии на четене |
Доц. д-р Мануела Манлихерова |
радиоформати и програмиране, реклама и ПР в радиото, експериментално студио, комуникационни техники и умения, управление на медийно съдържание |
Доц. д-р Симеон Василев |
политическо лидерство в Европа, културно-исторически взаимовръзки и медийно съдържание, медийна екосистема, управление и съдържание на целеви аудитории, мениджмънт на кризи |
Доц. д-р Светлана Станкова |
изграждане на комуникационни ефекти, образът на врага в медиите, политически имидж, медиите в политиката |
Гл. ас. д-р Калин Калинов | убеждаване и социално влияние, управление на масовите възприятия, комуникационен мениджмънт |
Гл. ас. д-р Мая Василева |
телевизионно новинарство, учебно студио, продуцентство на комерсиални формати |
Ас. Анета Милкова |
екранна изразна система, ТВ програмиране и ТВ среда, нови медии |
Ст. пр. Цветан Пеневски |
английски език |