30.04.2025
Проф. Соня Милева от Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ е водещ автор в две нови научни издания.
- Участие в сборника „Film and Tourism“, публикуван от Springer Nature със заглавие „Exploring the Discrepancy: Film Industry’s Impact on Destination Marketing in Bulgaria“ („Изследване на несъответствието: влияние на филмовата индустрия върху маркетинга на дестинация България“).
Изданието събира интердисциплинарни изследвания върху взаимодействието между киното и туризма, разглеждайки културни и социални аспекти на явлението.
eBook ISBN: 978-3-031-86874-0
Print ISBN: 978-3-031-86873-3
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-86874-0_2
- „Институционални практики и политики за формиране на усилващи умения и компетентности в областта на културното наследство“.
Авторски колектив: проф. Соня Милева, проф. Мариана Асенова, проф. Вера Николова
Рецензенти: проф. Иван Кабаков, доц. Елена Петкова
Публикацията представя изследване на образователни и институционални политики, насочени към развитието на умения и компетентности в сферата на културното наследство. Изданието е достъпно в дигиталните колекции на Университеска библиотека „Св. Кл. Охридски“.
Виж пълния текст.
DOI: 10.60054/IPP.2025.6140