30.04.2025
Кариерният форум на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ през годините се утвърди като успешна инициатива, която помага на студенти и ученици да направят първи крачки в посока на своето професионално развитие. Деветото издание на традиционния ни кариерен форум е под наслов „Уверено напред“.
Тазгодишното издание на форума ще се проведе в два кръга:
- в гр. Бургас на 14 май от 10:00 до 14:00 ч. в Културен дом НХК - Бургас.
Събитието се организира от Кариерния център на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“, Сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ (Alumni Club), Филиала на СУ в гр. Бургас и Професионалната гимназия по компютърно програмиране и иновации – гр. Бургас, с подкрепата на община Бургас. Програмата предлага на ученици и студенти сесии с кариерно ориентиране и посещение на фирмени изложбени щандове на работодатели, партниращи със Стопанския факултет. Сред посетителите на форума ще бъдат ученици от партниращите на Стопанския факултет гимназии, студенти на Филиала в Бургас и всеки с интерес към събитието.
- в гр. София на 03 юни от 11:00 до 18:00 ч. в кампуса на Стопанския факултет.
Съорганизатор на събитието в гр. София са Студентският съвет на СУ „Св. Климент Охридски“ и AIESEC България. Програмата на 3-ти юни включва разполагане на фирмени изложбени щандове на работодатели, партниращи със Стопанския факултет. На разположение на участващите компании ще е новото co-working пространство във факултета, където ще могат да се провеждат блиц интервюта с потенциални кандидати. Събитието е със свободен достъп, както за студенти на Стопанския факултет, така и за студенти и ученици от други учебни заведения.
Условия за участие в събитието за работодатели:
- Участието в кариерния форум в гр. Бургас е безплатно. Ако имате желание да подкрепите съвместните инициативи на Стопанския факултет и партниращите му училища в гр. Бургас, може да ги подкрепите чрез дарение. Събраните средства ще бъдат използвани за подкрепа на учениците от тези гимназии.
- Участието в кариерния форум в гр. София е срещу такса. За повече информация моля да се свържете с careers@feb.uni-sofia.bg
Срещу заплатената такса участие работодателите получават:
- Изложбена площ, на която могат да разположат собствен брандиран щанд и до два фирмени банера;
- Ползване на най-модерното co-working пространство в Стопанския факултет за провеждане на блиц интервюта;
- Позициониране на фирменото лого на страницата на Кариерния център и в социалните мрежи на центъра;
- Публикуване на специализирана статия, изготвена от участващата компания, в блога на Кариерния център на тема „Моята кариера в (името на компанията)“;
- При предварителна заявка могат да бъдат осигурени единствено столове.
Разпределение на щандовете на кариерния форум в гр. София на 3 юни: за повече информация моля да се свържете с careers@feb.uni-sofia.bg
Отстъпки в таксата участие:
- Компании, с които Стопанският факултет има сключено двустранно споразумение за сътрудничество, ползват отстъпка в размер на 30% от сумата.
- Компании, които осигурят сертифициран кариерен консултант за гр. Бургас, ползват 50% отстъпка от сумата за гр. София.
- Компании, с които Стопанският факултет има сключено двустранно споразумение за сътрудничество и осигурят сертифициран кариерен консултант за гр. Бургас ползват отстъпка в размер на 70% от общата сума.
Тазгодишната кауза, която ще бъде финансирана с набраните средства по форума, е реновирането и оборудването на зала 422 в Стопанския факултет. Целта е в залата да се обособи пространство за кариерно ориентиране, както и да се ползва в учебния процес.
Заявяване на участие в събитието:
За да заявите участие на форума е необходимо да изпратите мейл на г-жа Катрин Костова на k.kostova@feb.uni-sofia.bg с копие до доц. д-р Божидар Недев – директор „Стратегическо планиране“ на Кариерния център на bozhidar.nedev@feb.uni-sofia.bg, в който се съдържа следната информация:
- име на компанията на български и на английски език;
- фирмено лого с високо качество;
- лице за контакт – мейл и телефон;
- в кой/кои кръгове на форума желаете да участвате;
- избран номер на щанд за гр. София, като моля да добавите и 2 резервни предпочитани номера на щандове, в случай че първият избор вече е зает;
- данни за издаване на фактура или дарение;
- заявка за ползване на столове (бр.).
Административен партньор на събитието е Сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.