Начало / Новини / Конкурси / Конкурси за административни длъжности / Архив / Конкурс за попълване състава на екипа за управление на проект „Национален център за върхови постижения Мехатроника и чисти технологии“– Кампус Лозенец

   

Срок за подаване на документите: от 24.04 до 05.05. 2025 г.

 

Обява за попълване състава на екипа за управление по проект BG16RFPR002-1.014-0006 „Национален център за върхови постижения Мехатроника и чисти технологии“ – Кампус Лозенец, финансиран по Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз

 

Проект BG16RFPR002-1.014-0006 „Национален център за върхови постижения Мехатроника и чисти технологии“ набира за партньор СУ „Св.Климент Охридски“ следните специалисти:

  • Специалист с допълнителна квалификация, Експерт бизнес развитие – 1 бр.
  • Специалист, Експерт административни дейности – 1 бр.
  • Специалист, счетоводител – 1 бр.
  • Специалист, управление на човешките ресурси – 2 бр.
  • Специалист, Инженер химик – 1 бр.
  • Специалист, Експерт сигурност на информационни и комуникационни технологии – 1 бр.

 

1. Длъжност в екипа за управление Специалист с допълнителна квалификация, Експерт бизнес развитие
2.

 

Функции в екипа за управление

 

  • Следи за изпълнението на индикаторите и резултатите от дейности по проекта
  • Анализира и развива дейността и ресурсите на „Национален център за върхови постижения Мехатроника и чисти технологии“ – Кампус Лозенец
  • Работи за популяризиране на научно-изследователските резултати
  • Търси възможности за последваща комерсиализация
3. Необходимо образование Висше - магистър, Икономика или стопански науки
4. Необходима експертиза Опит в управлението и/или изпълнението на проекти и/или програми
5. Трудов стаж 7 години опит в областта
6. Заетост по проекта Пълен работен ден – 8 часа

 

1. Длъжност в екипа за управление Специалист – Експерт административни дейности
2. Функции в екипа за управление
  • Административно управление на проекта
  • Поддържане на бази данни
  • Организация и систематизация на документи
  • Проследяване и изготвяне на отчети за изпълнението на проекта
3. Необходимо образование Висше, бакалавър или магистър
4. Необходима експертиза Опит в изпълнението на проекти и/или програми
5. Трудов стаж 5 години опит в областта
6. Заетост по проекта Пълен работен ден – 8 часа

 

1. Длъжност в екипа за управление Специалист, счетоводител

2.

 

Функции в екипа за управление

 

  • Осчетоводяване на документи
  • Отчитане на финансови операции
  • Формиране/начисляване на възнаграждения/заплати на персонал. Изготвяне на ведомости за заплати.
  • Уреждане на начини на плащане.
3. Необходимо образование Висше, област Икономика, Счетоводство и контрол
4. Необходима експертиза Счетоводно обслужване на проекти
5. Трудов стаж 5 години опит в областта
6. Заетост по проекта Непълен работен ден – 4 часа на ден

 

1. Длъжност в екипа за управление Специалист, управление на човешките ресурси - 2 човека

2.

 

Функции в екипа за управление
  • Управление на трудовите договори и процедурите, свързани с встъпването в длъжност на служителите, и прекратяването на служебните правоотношения
  • Управление и подпомагане на процедурите, свързани с условията на труд, организацията на работното време, отпуските и отсъствията на служителите
  • Координиране на процесите на подбор чрез управление на всички административни стъпки
3. Необходимо образование Висше, стопански или хуманитарни науки
4. Необходима експертиза Oбслужване на проекти в областта на управлението на човешки ресурси
5. Трудов стаж 5 години опит в областта
6. Заетост по проекта Непълен работен ден – 4 часа на ден, разделени между двама човека

 

1. Длъжност в екипа за изпълнение Специалист, Инженер химик
2. Функции в екипа за изпълнение
  • Осигуряване на техническо поддържане на научна инфраструктура
  • Контакт с изпълнители на гаранционно и извънгаранционно обслужване
3. Необходимо образование Висше – инженерна специалност
4. Необходима експертиза Практически опит в обслужването на апарати и други компоненти на научна инфраструктура
5. Трудов стаж 7 години опит в областта
6. Заетост по проекта Непълен работен ден – 2 часа на ден

 

1. Длъжност в екипа за изпълнение Специалист Експерт сигурност на информационни и комуникационни технологии
2.

Функции в екипа за изпълнение

 

  • Да поддържа операционната система на изчислителния клъстер
  • Конфигуриране и мониторинг на Slurm клъстерен мениджър
  • Конфигурира и поддържа InfiniBand и Ethernet свързаността в клъстера
  • Компилира, оптимизира, тества и инсталира нови версии на софтуер
  • Оказва помощ на потребителите на клъстера за подбор на оптимални настройки на Slurm шаблоните за стартиране на задачите
3. Необходимо образование Висше - магистър, Природни или технически науки
4. Необходима експертиза Опит в администрирането на изчислителни клъстери и мрежови системи
5. Трудов стаж 4 години опит в областта
6. Заетост по проекта Непълен работен ден – 2 часа на ден

 

Избраните членове на екипа за управление на проекта ще бъдат назначени на срочен трудов договор и ще имат право на възнаграждение за изпълнение на задълженията си, определени в Насоките за кандидатстване по Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“ 2021-2027, Процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFPR002-1.014 „Устойчиво развитие на Центрове за върхови постижения и Центрове за компетентност, в т.ч. и на конкретни инфраструктури или техни обединения от НПКНИ“.

 

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление (свободен текст до ръководител на проект BG16RFPR002-1.014-0006 „Национален център за върхови постижения Мехатроника и чисти технологии“ – Кампус Лозенец)
  • Автобиография (CV европейски формат),
  • Диплома за висше образование,
  • Други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобита квалификация,

 

Документи се приемат от 24.04.2025 г. до 05.05.2025 г. на email: tspassov@chem.uni-sofia.bg

 

Етапи на конкурса:

  1. Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
  2. На 07.05.2025 г. събеседване с допуснатите кандидати.
  3. Избраните кандидати ще бъдат назначен в екипа за управление на проекта според предвидения график на дейностите, за които са ангажирани.

 

За допълнителна информация:

акад. проф. дхн Тони Спасов

бул. „Джеймс Баучър“ № 1, Факултет по химия и фармация, катедра ПНХ

Тел: +359 2 8161 236

е-mail: tspassov@chem.uni-sofia.bg