Срок за подаване на документите: до 17,00 часа на 30.07.2025 г.
ОБЯВА
конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации
Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации набира 1 (един брой) ЕКСПЕРТ КОМПЮТЪРНИ СИСТЕМИ И МРЕЖИ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии“ по проекта, за изпълнение на следните функции и задължения:
1. Разработва визуалната идентичност и графичния облик на онлайн платформа за промотиране на обектите на ИП, съгласно целите и изискванията на проекта.
2. Участва в концептуалния и визуален дизайн на потребителския интерфейс (UI) на платформата и съдейства при оптимизацията на потребителското изживяване (UX).
3. Съдейства на координатора на дейност 3.5. при реализиране на всички визуални и графични аспекти от дейността
4. Идентифицира визуални и комуникационни проблеми и предлага решения за повишаване на ефективността на графичната комуникация по дейността.
5. Своевременно информира координатора на дейност 3.5. за нуждата от актуализация или подобрение на визуални компоненти.
6. Изпълнява други конкретно възложени задачи от координатора на дейност 3.5., свързани с графичния дизайн и визуалната комуникация.
7. Спазва утвърдените стандарти и насоки за бранд идентичност на Софийския университет “Св. Климент Охридски” и проекта.
8. Работи с налични софтуерни и уеб-базирани инструменти за графичен дизайн, визуално оформление и дигитална комуникация.
9. Спазва, отнасящите се до длъжността разпоредби правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
10. Работи с информационните системи на Софийския университет, като попълва коректно данните.
11. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.
12. Отнася се с уважение към честта и достойнството на колегите си, на преподавателите, на студентите, на докторантите, на специализантите и на работниците и служителите на СУ “Св. Климент Охридски”.
13. Пази доброто име на академичната общност и на СУ “Св. Климент Охридски” и не злоупотребява с доверието им.
14. Спазва правилата на добрите нрави и на академичната етика на територията на СУ “Св. Климент Охридски”.
15. Спазва, отнасящите се до длъжността разпоредби правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
16. Работи с информационните системи на Софийския университет, като попълва коректно данните.
17. Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
18. Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
19. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.
20. Спазва правилата на добрите нрави и на академичната етика на територията на СУ “Св. Климент Охридски”.
21. Отнася се с уважение към честта и достойнството на колегите си, преподавателите, студентите, докторантите, специализантите и на работниците и служителите на СУ “Св. Климент Охридски”.
22. Пази доброто име на академичната общност и на СУ “Св. Климент Охридски” и не злоупотребява с доверието им.
23. Поддържа контакт с отделите в Централната университетска администрация и представители на факултетите във връзка с изпълнението на дейност 3.5. от проекта.
24. Съгласува дейността си със съответните отдели в Централната университетска администрация, имащи отношение към изпълнявания проект, и ползва техния опит и препоръки с цел постигане на максимална ефективност при реализирането на проекта.
25. Подпомага изпълнението на всички дейности чрез приемане и предаване на документи.
26. Докладва периодично за напредъка по извършваните операции и дейности на координатора на дейност 3.5. и на членовете на управленския екип.
27. Следи за стриктното изпълнение на дейностите в срок, като подготвя месечни отчети и ги предава на координатора на дейност 3.5.
28. Участва в подготовката на междинните и заключителен отчет за изпълнението на проекта.
29. Поддържа връзки с координатори, експерти и изпълнители по проекта.
30. Води установената за дейност 3.5. по проекта документация.
31. Участва в комуникацията с екипа за управление на проекта с цел подготовката и изпълнението на проектните дейности, когато е необходимо.
32. Участва в планираните срещи по проекта.
33. Подготвя отговори и допълнителна информация, свързани с конкретните възложени дейности по проекта при поискване.
34. Идентифицира проблеми, свързани с изпълнението на дейност 3.5. от проекта и докладва за тях на ръководителя.
35. Изпълнява указанията, заповедите и решенията на Ректора и Академичния съвет на СУ “Св. Климент Охридски”, а така също ръководствата и указанията за изпълнение на дейностите по проекта.
36. Спазва отнасящите се до длъжността разпоредби, правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
| 1. | Длъжност в екипа за изпълнение | ЕКСПЕРТ КОМПЮТЪРНИ СИСТЕМИ И МРЕЖИ |
| 2. | брой месеци по проекта | 10 месеца, от 01.09.2025 г. до 30.06.2026 г. |
| 3.
| възнаграждение
| 1050 лв. месечно не се плаща допълнително възнаграждение за клас прослужено време Сумата включва и дължимите осигуровки от страна на работодателя |
| 4. | работно време | 4 часа дневно, 5 дни седмично |
| 5. | Необходимo образование | Висше образование ОКС „бакалавър“ или „магистър“ по графичен дизайн |
| 6. | професионален и практически опит | Минимум 3 години професионален опит като UX/UI дизайнер и работа по уеб проекти за големи организации |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до Ректора;
- Автобиография (CV европейски формат),
- Копие от дипломи за висше образование,
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
Документи се приемат електронно на имейл: vakrumova@uni-sofia.bg до до 17,00 часа на 30.07.2025 г.
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати на 05 август 2025 г. от 11 часа, което ще се проведе на адрес бул. „Цар Освободител“ № 15, етаж 1, кабинет 8 или онлайн на изпратена на кандидатите връзка за контакт на посочения от тях имейл в заявлението за кандидатстване.


