Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Студенти от Стопанския факултет посетиха водещи рекламни агенции

   

23.05.2024

 

През месец май 2024 г., студентите в четвърти курс от бакалавърските програми „Стопанско управление“ и „Икономика и финанси“, участващи в курса по „Реклама“, посетиха водещи рекламни агенции, за да се запознаят с процеса на създаване и реализация на рекламни кампании. Домакин на студентите беше консорциумът от фирми Viva Vision, ReBrand, VooDoo Print, Print.bg, FlagFlag, които предоставиха уникална възможност за практическо обучение.

Untitled design (16)

В рамките на посещението студентите имаха възможност да проследят целия управленски процес – от възникването на идеята до нейното пълно извеждане. Това помогна на студентите да разберат на практика как рекламата функционира като мощен инструмент на маркетинга. Те се запознаха с различни технологични линии за производството на рекламни материали, включително машини за директен печат върху плоскости, печат върху ролни медии, рутери, плотери, машини за офсетов и дигитален печат, както и машина за дигитален Liquid foil печат. Студентите проследиха процеси по производство на билборди и знамена, материали за търговски обекти и визитни картички, което им позволи да придобият ценни технически познания.

За студентите беше особено полезно да се срещнат с експерти от агенциите, които са функционални мениджъри. Те отговориха на множество въпроси и споделиха своя опит и виждания за индустрията. Сред тях бяха г-жа Гергана Маринова, управител и съдружник във Viva Vision, Младен Маринов, управител и съдружник в ReBrand и VooDoo Print, Вилиян Милчев, управител в Print.bg, Илиан Телкеджиев, управител в „Дигитално“ ООД, Вили Минчева акаунт мениджър във Viva Vision, както и други ключови специалисти.

В рамките на учебна задача, поставена от д-р Потебня, студентите ще е необходимо да подготвят профили на различните позиции в обслужването на рекламата. Този проект ще им помогне да задълбочат своите знания и да се подготвят за бъдещата си професионална кариера.

Контактът между студентите от Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и консорциумът от фирми е доказано успешен метод за подобряване на учебния процес и квалификацията на студентите. Този тип сътрудничество насърчава иновациите и научните изследвания, стимулира развитието на предприемачеството и улеснява трансфера на знания и технологии.

Взаимодействието между университетите и бизнеса създава взаимна полза и стимулира както академичното, така и икономическото развитие, като същевременно подпомага решаването на значими социални и технологични предизвикателства. Ето защо, Стопанският факултет, през своя „Бизнес клуб“, развива изключително активно сътрудничество с бизнеса.