Срок за подаване на документите: от 26 до 30 октомври 2020 г.
Обява за попълване състава на екипа на проект BG05M2OP001-1.001-0004 „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе)“
Проект BG05M2OP001-1.001-0004 „Университети за Наука, Информатика и Технологии в e-обществото (УНИТе)“ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“, процедура BG05M2OP001-1.001 „Изграждане и развитие на центрове за върхови постижения“, Компонент 2 „Информатика и информационни и комуникационни технологии“ набира специалисти с висше образование, които да изпълняват описаните функции и задължения в екипа за изпълнение на проекта:
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | Изследовател R2 – 3 позиции (на ½ щат) |
2.
| Функции в екипа за изпълнение на проекта
|
|
3. | брой месеци по проекта | 12 месеца |
4. | допустим брой часове на ден | до 4 часа |
5. | допустим брой часове на месец | до 80 часа |
6. | часова ставка с включени осигурителни вноски 19,02% | 20 лева |
7. | часова ставка без осигурителни вноски | 16,80 лева |
8. | Необходимo образование | Докторска степен в професионално направлениe: 4.6. или 4.5. (или сродна област) |
9. |
Необходима експертиза
|
|
10. | Трудов стаж
| Позицията изисква умения за работа в научно- изследователски екип. |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до председателя на Управителния съвет на проект BG05M2OP001-1.001-0004 за проект „Университети за Наука, Информатика и Технологии в е-обществото (УНИТе)“,
- Автобиография (CV европейски формат),
- Копие от дипломи за висше образование,
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
Забележка: При подаването на документите се предоставят оригинали и копия на дипломите, другите документи за придобита квалификация и трудовата книжка. След сравняване на съдържанието, оригиналите се връщат на приносителя
Документи се приемат от 26.10.2020 до 30.10.2020 г. всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 14:00 до 15:00 ч. на адрес: бул. „Джеймс Баучер“ № 5, етаж 2, кабинет 203 или електронно на имейл v_ivanova@fmi.uni-sofia.bg
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати на 03.11.2020 г. от 16:00 часа, което ще се проведе на адрес бул. „Цар Освободител“ № 15, етаж 1, кабинет 8 в сградата на СУ „Св. Климент Охридски“.
- Избраните специалисти ще бъдат информирани писмено на 04.11.2020 г.
- Избраните специалисти ще бъдат назначени в екипа за управление на проекта според предвидения график на дейностите, за които са ангажирани.
За допълнителна информация:
Виолета Минкова e-mail: v_ivanova@fmi.uni-sofia.bg, тел. 02 8161 570