21.03.2025
Организатор: University George Emil Palade University of Medicine, Pharmacy, Science, and Technology of Targu Mures, Румъния.
Дейности: виртуален компонент и физическа мобилност на място в град Търгу Муреш, Румъния
КОНЦЕПЦИЯ НА КУРСА:
Обучението „Digital Business Modelling for Circular Economy“ предоставя интензивна програма за обучение за студенти, насочена към разработване на устойчиви бизнес модели чрез дигитални инструменти. Участниците ще се запознаят с концепцията за кръгова икономика, ще разработят бизнес модели чрез Business Model Canvas, ще участват в практически семинари и ще работят върху дигитално моделиране на процеси с Adoxx. Програмата включва лекции, казуси, работилници, тиймбилдинг и завършва с представяне на проекти.
Основният фокус е върху лидерството, иновациите и устойчивия растеж, като се предоставят практически знания за прилагането на кръговата икономика в дигиталния бизнес.
Цели на обучението
- Запознаване с концепцията за кръгова икономика и нейното приложение в дигиталния бизнес.
- Развитие на умения за бизнес моделиране чрез Business Model Canvas в контекста на устойчивостта.
- Усвояване на дигитални инструменти за бизнес процеси като Adoxx за моделиране на устойчиви бизнес решения.
- Стимулиране на иновативно мислене, предприемачески умения и работа в екип.
- Обмен на идеи и създаване на мрежа от професионалисти в областта на зелената и кръговата икономика.
Брой кредити, които ще бъдат придобити при успешно завършване на курса: 3 ECTS
Език на обучение: английски
Период на мобилността (виртуална и физическа част):
Дата/Период | Дейност |
Преди/след събитието в Търгу Муреш – точните дати ще бъдат уточнени допълнително | Виртуален компонент |
04 май 2025 г. | Ден за път (от София до гр. Търгу Муреш, Румъния) |
5 –9 май 2025 г. | Физическа мобилност на място в гр. Търгу Муреш, Румъния |
10 май 2025 г. | Ден за път (от гр. Търгу Муреш, Румъния до София) |
ВАЖНО: Участието в двата компонента на мобилността (виртуална и физическа) е задължително.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ОДОБРЕНИТЕ КАНДИДАТИ:
- да участват във виртуалната (онлайн) част на курса
- да участват в дейностите по време на физическата част в гр. Търгу Муреш, Румъния
- да изпълнят всички допълнителни ангажименти (административни и учебни) във връзка с участие в програмата – напр. групови или индивидуални задачи, домашни работи и т.н.
- да преминат успешно финалния компонента за оценка в края на курса
ФИНАНСИРАНЕ:
За периода на присъственото обучение (дните за път и престоя на място) всеки участник ще получи дневен грант по програма Еразъм+ за 7 дни по 79 евро на ден.
ЗАЩО ДА УЧАСТВАТЕ В СМЕСЕНАТА ИНТЕНЗИВНА ПРОГРАМА:
- Ще получите 3 кредита, които могат да бъдат признати в зависимост от учебния план на съответната специалност/програма
- Ще задълбочите знанията си по темата на курса
- Ще придобиете междукултурен опит и ще се научите да работите в международен екип
МОЖЕТЕ ДА КАНДИДАТСТВАТЕ, АКО:
- Сте студент в бакалавърска степен във ФМИ или Стопански факултет, 3-ти или 4-ти курс в специалности Информатика, Компютърни науки, Софтуерно инженерство, Стопанско управление, Икономика, както и други специалности, които имат отражение към моделирането на бизнес модели.
- Имате познания и/или интерес към темата на програмата
- Имате среден успех от обучението Ви до момента равен или по-висок от Добър 4.00
- Сте записани за студенти и имате студентски права, както към момента на кандидатстване, така и за целия период на смесената интензивна програма
- Владеете английски език минимум на ниво В2
Студенти, които не са отчели предишна мобилност нямат право да кандидатстват.
ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Заявление за мобилност – по образец (Приложение 1) – попълва се електронно/на компютър
- Документ за ниво на владеене на английски език – езиков сертификат или диплома за средно образование със засилено изучаване на чужд език или удостоверение, подписано от преподавател по английски език (преподаващ в СУ), че изучавате/владеете езика.
-
За бакалаври: Уверение, че сте записан/a за летен семестър на 2024/2025 академична година, издадено след 18.03.2025 г., с изчислен среден успех от обучението до момента.
Всички документи трябва да бъдат изпратени в PDF формат.
ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
Документите трябва да бъдат изпратени на електронен адрес: bip.erasmus@admin.uni-sofia.bg в срок до 02.04.2025 г., 17:00 ч. – Тема на имейла: BIP Targu Mures
В рамките на първия работен ден след получаване на заявлението ще Ви бъде изпратен потвърдителен имейл с входящия номер на Вашата кандидатура. На имейли без текст няма да бъде отговорено.
СЕЛЕКЦИЯ НА КАНДИДАТИТЕ:
Селекцията ще бъде извършена по документи, на база на комплексна оценка, отчитаща мотивацията на кандидата, степента на владеене на езика и успеха.
При равни други условия, приоритетно ще бъдат одобрени кандидатите, които не са участвали към момента в мобилност по Програма „Еразъм+“.
ОБЯВЯВАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ:
Кандидатите ще бъдат информирани за резултатите от конкурса по имейл в срок до 07.04.2025 г.
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ:
СУ „Св. Климент Охридски“ обработва предоставените от Вас лични данни за целите на конкурса за селекция на студенти за мобилност по Програма Еразъм+, на основанията, описани в Задължителната информация за правата на лицата по защита на личните данни и в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на данните и на Регламент (ЕС) 2016/679 от Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защита на физическите лица по отношение на обработката на лични данни и за свободното движение на такива данни (GDPR).
За контакти: bip.erasmus@admin.uni-sofia.bg