Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Стопанският факултет спечели първо място в категория „Sustainable (ESG) Project“ на Годишните награди Employer Branding Awards 2025

   

14.02.2025

 

Стопанският факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ спечели приз в Годишните награди на b2b Media Employer Branding Awards 2025. В тазгодишното състезание се конкурираха рекорден брой кандидати като нашият факултет стана първи в категория „Sustainable (ESG) Project“. Стопанският факултет активно работи за утвърждаване на лидерската си позиция в сферата на устойчивостта, създавайки и подкрепяйки различни инициативи в тази посока. Втори и трети в категорията се класираха съответно Sirma и ЕНЕРГО-ПРО Варна ЕАД.

3

От страна на Стопанския факултет на събитието присъстваха доц. д-р Николай Нетов, зам.-декан „Дигитална трансформация“, и доц. д-р Тодор Ялъмов, зам.-декан „Научноизследователска дейност, иновации и проекти“.

Screenshot 2025-02-17 105104

Три поредни години Стопанският факултет разширява обхвата си за изпълнение на университетската стратегия за постигане на Глобалните цели на ООН за устойчиво развитие, превръщайки се в пример на образователна институция, която подготвя студентите за устойчиви лидери с реализация в публичния и частния сектор. В тази посока се изпълняват дългосрочни и координирани действия в няколко посоки:

  • Въвеждане на концепцията за устойчиво управление в ръководството на Стопанския факултет
  • Продължаващо обновяване на учебното съдържание чрез създаване на нови образователни продукти в партньорство с бизнеса и публичния сектор
  • Организиране на извънакадемични дейности за студенти
  • Реализация на концепцията „NetZero Campus” за изграждане на учебна среда, която отразява философията и ценностите на устойчивостта
  • Принос в изготвянето на нови университетски политики
  • Принос в развитието на политиките по разнообразие, включване и подкрепа
Screenshot 2025-02-17 105047

Наградата за „Най-добър работодател на годината - Employer of the Year“ за взе Фантастико груп ООД, а призовете за Employer Brand Leader отидоха при Accenture България, Paysera Bulgaria и Филип Морис България, докато индивидуалният приз взе Кристин Ранкова-Бешкова, Experian Bulgaria, съобщиха организаторите.

В новата категорията за AI Technology of the Year първото място беше за ЕПАМ Системс България ЕООД, а в надпреварата за Employer Branding Video бяха отличени следните компании - Силвър Стар Моторс ЕАД, bTV Radio Group и ФЬОНИКС Фарма ЕООД.

Наградените в HR Strategy of the Year са HENKEL BULGARIA.

Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха dm България, а първото място за Employer Branding Idea грабнаха АДРЕС НЕДВИЖИМИ ИМОТИ АД, докато в категория Innovation in Talent Education на върха са Concentrix Bulgaria.

Журито определи като номер 1 в Employer Branding Project - Yettel България, а най-харесани в Innovation in Talent Management се оказаха УниКредит Булбанк. Първи в категория - Emerging Leader са Minimart и веднага след тях се наредиха Inetum Bulgaria.

Мебели Виденов надвиха конкурентите си в категорията Employer Branding PR Campaign.

Лидл България спечели приза за Culture and Values, Kaufland България в Excellence in Coaching, а Acronis във Flexible Workplace.

В категорията Excellence in Stress Management първото място беше присъдено на Загорка АД, част от корпорация ХАЙНЕКЕН. Пощенска банка грабна топ отличието в - Excellence in Teamwork, в Creative Thinking бяха наградени Publicis Groupe България, а в HR Excellence - УниКредит Булбанк.

Призът за Employer Branding Event беше присъден на Devin Ден на семейството, а в категорията Sustainable (ESG) Project първото място зае Стопански факултет, СУ „Св. Климент Охридски“.

Screenshot 2025-02-17 105031

В много оспорвана конкуренция в най-новата категория на конкурса Diversity and Inclusion на върха се изкачиха ФАНТАСТИКО ГРУП, а в категорията Employer Branding Strategy първи са Sutherland Bulgaria.

Най-добри в Management of New Employees са Progress, докато TINQIN са призьори в Team Building Strategies. На първото място в Employer Branding Network са Група Софарма, в HR Technology of the Year са Paysera Bulgaria, а в Education Innovation журито отличи Schwarz IT БЪЛГАРИЯ.