Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 11.02.2025 г.
ОБЯВА
конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации
Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации набира 1 (един брой) АДМИНИСТРАТОР ОБУЧЕНИЯ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии“ по проекта, за изпълнение на следните функции и задължения:
- Участва в планираните по проект Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии“ свързани с организиране на обучения на персонал, преподаватели, изследователи, докторанти и студенти.
- Води установената за дейността по проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ документация за организацията и провеждането на обученията на персонал, преподаватели, изследователи, докторанти и студенти.
- Създава необходимите е-формуляри и документи за подбор на участниците в обученията.
- Създава, събира, обработва и съхранява е-формуляри за проучване на удовлетвореността на участниците от проведените обучения.
- Изготвя графици за обученията и ги публикува на сайта на проекта.
- Участва в организацията на обученията – формиране на групи от обучаеми, комуникация с обучителите и др.
- Следи за спазването на графиците за обучение и, при необходимост, съдейства за представители на Управляващия орган за посещения на обученията.
- Изготвя отчетни форми на проект Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ за проведените обучения.
- Изготвя сертификати за участниците, които са завършили обучения успешно
- Изготвя справки за управленския екип по проекта и при необходимост за управляващия орган.
- Изпълнява указанията, заповедите и решенията на Ректора и Академичния съвет на СУ “Св. Климент Охридски” и на ръководителя на проекта за изпълнение на дейностите по проект Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“
- Своевременно информира ръководителя на проекта и координатора на дейността за обучение за възникнали трудности, промени в графиците, неспазване на сроковете или неточности в документацията по проекта.
- При необходимост изпълнява и други конкретно възложени задачи от ръководителя на проекта, координатора на дейността и другите членове на управленския екип, свързани с дейността на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“.
- Спазва, отнасящите се до длъжността разпоредби правила и актове на Университета.
- Работи с информационните системи на Софийския университет, като попълва коректно данните.
- Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
- Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
- Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от прекия ръководител или работодателя.
- Поддържа и повишава своята професионална и чуждоезикова квалификация, както и задълбочава знанията и уменията си в областта на информационните технологии.
- Отнася се с уважение към честта и достойнството на колегите си, на преподавателите, на студентите, на докторантите, на специализантите и на работниците и служителите на Университета.
- Пази доброто име на академичната общност и на Университета и не злоупотребява с доверието им.
- Спазва правилата на добрите нрави и на академичната етика на територията на Университета.
36. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | АДМИНИСТРАТОР ОБУЧЕНИЯ |
2. | брой месеци по проекта | 16 месеца, от 01.03.2025 г. до 30.06.2026 г. |
3. | възнаграждение | 1800 лв. месечно не се плаща допълнително възнаграждение за клас прослужено време Сумата включва и дължимите осигуровки от страна на работодателя |
4. | работно време | 8 часа дневно, 5 дни седмично |
5. | Необходимo образование | Висше образование ОКС „бакалавър“ или „магистър“ |
6. | професионален и практически опит | да притежава практически опит в изпълнението на проект/и |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до Ректора;
- Автобиография (CV европейски формат),
- Копие от дипломи за висше образование,
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
Документи се приемат електронно на имейл: vakrumova@uni-sofia.bg
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати на 12 февруари 2025 г. Те ще бъдат допълнително уведомени за часа и мястото на провеждане по електронна поща.