Начало / Новини / Конкурси / Конкурси за административни длъжности / Архив / Конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „СУ - МАРКЕР ЗА ИНОВАЦИИ И ТЕХНОЛОГИЧЕН ТРАНСФЕР (SUMMIT)“ - АДМИНИСТРАТОР ОБУЧЕНИЯ

   

Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 11.02.2025 г.

 

ОБЯВА

конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT) по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации

 

Проект BG-RRP-2.004-0008-C01Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации набира 1 (един брой) АДМИНИСТРАТОР ОБУЧЕНИЯ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии по проекта, за изпълнение на следните функции и задължения:

  1. Участва в планираните по проект Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии свързани с организиране на обучения на персонал, преподаватели, изследователи, докторанти и студенти.
  2. Води установената за дейността по проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ документация за организацията и провеждането на обученията на персонал, преподаватели, изследователи, докторанти и студенти.
  3. Създава необходимите е-формуляри и документи за подбор на участниците в обученията.
  4. Създава, събира, обработва и съхранява е-формуляри за проучване на удовлетвореността на участниците от проведените обучения.
  5. Изготвя графици за обученията и ги публикува на сайта на проекта.
  6. Участва в организацията на обученията – формиране на групи от обучаеми, комуникация с обучителите и др.
  7. Следи за спазването на графиците за обучение и, при необходимост, съдейства за представители на Управляващия орган за посещения на обученията.
  8. Изготвя отчетни форми на проект Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ за проведените обучения.
  9. Изготвя сертификати за участниците, които са завършили обучения успешно
  10. Изготвя справки за управленския екип по проекта и при необходимост за управляващия орган.
  11. Изпълнява указанията, заповедите и решенията на Ректора и Академичния съвет на СУ “Св. Климент Охридски” и на ръководителя на проекта за изпълнение на дейностите по проект Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“
  12. Своевременно информира ръководителя на проекта и координатора на дейността за обучение за възникнали трудности, промени в графиците, неспазване на сроковете или неточности в документацията по проекта.
  13. При необходимост изпълнява и други конкретно възложени задачи от ръководителя на проекта, координатора на дейността и другите членове на управленския екип, свързани с дейността на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“.
  14. Спазва, отнасящите се до длъжността разпоредби правила и актове на Университета.
  15. Работи с информационните системи на Софийския университет, като попълва коректно данните.
  16. Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
  17. Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
  18. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от прекия ръководител или работодателя.
  19. Поддържа и повишава своята професионална и чуждоезикова квалификация, както и задълбочава знанията и уменията си в областта на информационните технологии.
  20. Отнася се с уважение към честта и достойнството на колегите си, на преподавателите, на студентите, на докторантите, на специализантите и на работниците и служителите на Университета.
  21. Пази доброто име на академичната общност и на Университета и не злоупотребява с доверието им.
  22. Спазва правилата на добрите нрави и на академичната етика на територията на Университета.

36. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.

 

1. Длъжност в екипа за изпълнение АДМИНИСТРАТОР ОБУЧЕНИЯ
2. брой месеци по проекта 16 месеца, от 01.03.2025 г. до 30.06.2026 г.
3. възнаграждение

1800 лв. месечно

не се плаща допълнително възнаграждение за клас прослужено време

Сумата включва и дължимите осигуровки от страна на работодателя

4. работно време 8 часа дневно, 5 дни седмично
5. Необходимo образование Висше образование ОКС „бакалавър“ или „магистър“
6. професионален и практически опит да притежава практически опит в изпълнението на проект/и

 

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до Ректора;
  • Автобиография (CV европейски формат),
  • Копие от дипломи за висше образование,
  • Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
  • Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
  • Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).

 

Документи се приемат електронно на имейл: vakrumova@uni-sofia.bg

 

Етапи на конкурса:

  1. Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
  2. Събеседване с допуснатите кандидати на 12 февруари 2025 г. Те ще бъдат допълнително уведомени за часа и мястото на провеждане по електронна поща.