Срок за подаване на документите: от 22.05.2023 г. до 27.05.2023 г.
Избор на екип за изпълнение на проект „Маркер за иновации и технологичен трансфер (SUMMIT)“ № BG-RRP-2.004-0008 SUMMIT по „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации, стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища в България“ дейност 3.5 Защита на интелектуалната собственост и технологичен трансфер, набира членове на екипа, които ще бъдат назначени на позиция Административен секретар, които да изпълняват описаните функции и задължения в екипа за изпълнение на проекта:
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | Административен секретар |
2. | Функции в екипа за изпълнение | Подготовка, придвижване и финализиране на административни дейности по проекта. Подготовка и организиране на заседанията на експертите по дейност 3.5.; водене на протокол, разпределение на задачите и координация на тяхното изпълнение; организиране на обученията, заложени по дейност 3.5; изготвяне на отчети от извършената дейност по 3.5.; изготвяне и поддържане на архив; изпълнение на възложени допълнителни задачи, съгласно естеството на дейността. |
3. | Необходимо образование | Придобито висше образование с минимална образователно-квалификационна степен "магистър" по специалност в област: „Публична администрация“ |
4. | Необходима експертиза | Опит в областа на администриране на дейности в държавна администрация и учебни заведения |
Избраните членове на екипа за изпълнение на проекта ще имат право на възнаграждение за изпълнение на задълженията си, посочено по-долу:
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | Административен секретар |
2. | Функции по проекта | Подготовка, координиране и изпълнение на административните дейности по проекта. Подготовка, придвижване и финализиране на административни дейности по проекта. Подготовка и организиране на заседанията на експертите по дейност 3.5.; водене на протокол, разпределение на задачите и координация на тяхното изпълнение; организиране на обученията, заложени по дейност 3.5; изготвяне на отчети от извършената дейност по 3.5.; изготвяне и поддържане на архив; изпълнение на възложени допълнителни задачи, съгласно естеството на дейността. |
3. | Месечна сума с включени осигуровки за работодателя | 1400 |
4. | Брой месеци по проекта | 37 месеца |
5. | Брой часове на ден | 8 |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст до Ръководителя на проекта),
- Автобиография (CV европейски формат),
- Диплома за висше образование,
- Други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобита квалификация.
Документи се приемат от 22.05.2023 г. до 27.05.2023 г. на имейл адрес v.borisova@feb.uni-sofia.bg
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- На 29.05.2023 г. събеседване с допуснатите кандидати.
- Явилите се изследователи ще бъдат информирани писмено до 30.05.2023 г.
- Избраните изследователи ще бъдат назначени в екипа за изпълнение на проекта според предвидения график на дейностите, за които са ангажирани.