Срок за подаване на документите: до 30.09.2024 г.
КОНКУРС ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
„ДИРЕКТОР” НА УНИВЕРСИТЕТСКО РАДИО „АЛМА МАТЕР“ В СУ
1. Кандидатите да отговарят на следните изисквания:
1.1. Българско гражданство и местожителство на територията на страната
1.2. Образование: висше
1.3. Образователна-квалификационна степен: „Магистър“
1.4. Област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“ или „Хуманитарни науки“, в едно от следните професионални направления: „Обществени комуникации и информационни науки“, „Право“, „Филология“
1.5. Професионален опит в електронните медии: 7 години
1.6. Ръководен и/или управленски опит в Доставчик на медийни услуги (радиоуслуги): не по-малко от 3 години
1.7. Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативните актове, използвани в осъществяване на основната му дейност: Познания относно нормативната уредба на електроните медии в България и изисквания към обществените доставчици на медийни услуги, Правилника за устройството и дейността на Софийския университет, Правилника за устройството и дейността на Радио „Алма матер“, Правилника за вътрешния трудов ред; Правила за здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна безопасност; Вътрешните правила за работната заплата; други вътрешни актове на Софийския университет.
1.8. Стратегическа и управленска компетентност: Умение за изготвяне и прилагане на стратегии за развитие на медията; умения за поставяне на цели и задачи.
1.9. Аналитична компетентност: Умение да анализира и синтезира информацията с цел подобряването и развитието на дейността в организацията, както и на продукцията на Радио „Алма матер“.
1.10. Комуникативни умения и работа в екип: Способност да представя ясно цели, идеи и послания; умения да води диалог и да убеждава.
1.11. Познания и умения в областта на обществените медии, медийния пазар, съвременните технологии и медийната регулация (не е нужно кандидатът да притежава всички изброени знания и умения, но владеенето им е предимство):
- Задълбочено познаване на принципите и функционирането на общественото радио, особено с акцент върху образованието;
- Познаване на българския рекламен пазар и опит в работата с рекламодатели и рекламни агенции;
- Опит в управлението на проекти по техническо (пре)оборудване на телевизии/радиостанции;
- Познания и опит в управлението на Интернет-базирани активи – уебсайтове; социални мрежи и платформи; участие/ управление на проекти свързани със стрийминг и симулкастинг на телевизионни или радио програми;
- Общи познания за съвременните дигитални технологии и приложения;
- Опит в работата с европейски институции и с европейски проекти.
2. В срок от 30.09.2024 г. от публикуването на обявата, кандидатите да представят в деловодството на СУ „Св. Климент Охридски“ на имейл delovodstvo@uni-sofia.bg следните документи:
2.1. Молба за участие в конкурса и автобиография (европейски формат) с актуална снимка;
2.2. Декларация в свободен формат, че лицето е български гражданин;
2.3. Документ за самоличност – оригинал и копие;
2.4. Документ за придобито образование, специалност, квалификация, които се изискват за длъжността – оригинал и копие;
2.5. Документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата – трудова книжка, осигурителна книжка и образец УПЗ – оригинал и копие;
2.6. Свидетелство за съдимост;
2.7. Документ за медицински преглед при първоначално постъпване на работа, както и когато трудовата дейност е прекратена за повече от 3 календарни месеца;
2.8. Документите издадени в чужбина се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
3. Към документите по т. 2 се представя идейна концепция за развитието на Университетско радио „Алма Матер“.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
На събеседване ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати.
- Явилите се на събеседването кандидати ще бъдат информирани писмено в тридневен срок за решението на комисията.