Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Излезе от печат книгата на проф. д.ик.н. Невяна Кръстева и докторант Алексей Потебня „The Role of Beliefs and Religion in Contemporary Marketing Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria”

Преглед - Излезе от печат книгата на проф. д.ик.н. Невяна Кръстева и докторант Алексей Потебня „The Role of Beliefs and Religion in Contemporary Marketing Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria”

За да изберете обекти, използвайте подходящите радио бутони или чек-боксове, и натиснете бутона "Избери".

За да изберете обект, който е подобект на някой от показаните обекти, натиснете върху името на обекта родител за да се покаже списък с подобектите му.

Назад Излезе от печат книгата на проф. д.ик.н. Невяна Кръстева и докторант Алексей Потебня „The Role of Beliefs and Religion in Contemporary Marketing Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria” [0]

Обърни селекцията Име Тип